مدرسه فوتبال

پیشگامان تنها مدرسه فوتبال مشهد با سابقه ۲۴ سال در زمینه بازیکن سازی

زیر نظر مربیان با سابقه با مدرک مربیگری

کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC

برای ثبت نام در مدرسه فوتبال باشگاه پیشگامان مشهد می توانید در ادامه شرایط ثبت نام و محل برگزاری تمرینات، ساعات و … را مطالعه و در صورت تمایل جهت ثبت نام با باشگاه تماس حاصل نمایید.

ثبت نام مدرسه فوتبال در مشهد

نوع فعالیت : مدرسه فوتبال

  • شرایط ثبت نام و سن:۸ تا ۱۶ سال
  • جهت رده ۴ تا ۷ سال کلیک کنیدبامبینی
  • مکان تمرین:مجموعه ورزشی اختصاصی باشگاه پیشگامان - چمن امام رضا (ع) دانشگاه فردوسی - چمن کاظمیان چهارراه دانشجو
  • هزینه یک ترم با ۲۴ جلسه:تماس بگیرید
  • زمان برگزاری :(۱) روزهای زوج ۱۸:۳۰ - ۲۰ (۲) روزهای فرد ۱۹ - ۲۰:۳۰
  • تیم های موجود: پنج گروه بر مبنای رده سنی و بالیدگی بازیکن
  • مدیر فنی:آقای علی پوررمضان، آقای وحید فیاضی نیا
  • کادر فنی:آقایان جلال عبداللهیان، سبحان خراشادی، کاظم شجریان، علی صالح نیا، سعید محبتی، آقای کلیدری

باشگاه فوتبال پیشگامان به عنوان بهترین مدرسه فوتبال در مشهد در سنین پایه شناخته شده و هوادارن خاص خود را دارد و شما می توانید ثبت نام آنلاین مدرسه فوتبال را در این وب سایت انجام دهید. پیشگامان با قدمت ترین کلاس فوتبال در مشهد می باشد.

برای ثبت نام در مدرسه فوتبال باشگاه پیشگامان روی دکمه رو به رو کلیک کنید

آموزش تخصصی فوتبال در تمام سنین پایه، با ثبت نام در مدرسه فوتبال پیشگامان مشهد

همه می‌دانیم که ورزش مورد علاقه‌ی تمامی آقایون و پسرها فوتبال است. به طوری که حتی پسر بچه‌های بسیار کوچک نیز توانایی بازی با توپ را دارند و خب این توانایی قطعا یک استعداد ذاتی و خدادادی می‌باشد. این علاقه در بین نونهالان و نوجوانان به اوج خود می‌رسد و ما از قدیم الایام شاهد بازی فوتبال پسرها در کوچه و خیابان بوده‌ایم. اما در گذشته نیز کمتر به استعدادیابی فوتبال توجه می‌شد، کمتر مکانی به عنوان ثبت نام مدرسه فوتبال وجود داشت و بازی فوتبال فقط جنبه‌ی سرگرمی و تفریح داشت.

برای اطلاع از برنامه های فوتبال باشگاه پیشگامان می توانید پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

حتی بسیاری از بچه نمی‌توانستند نحوه‌ی صحیح فوتبال بازی کردن را آموزش ببینند و متاسفانه افرادی که استعداد زیادی در این زمینه داشتند نیز نادیده گرفته می‌شدند. اما خوشبختانه امروزه کلنیک تخصصی فوتبال در تمام کشور بخصوص مشهد به وفور وجود دارد که به دنبال کشف افرادی هستند که در این زمینه استعداد دارند و کمک می‌کنند تا افراد مستعد و قابل را پرورش دهند.

استعداد یابی فوتبال در مشهد

کلاس فوتبال در مشهد

یکی از بهترین راه‌ های کشف استعداد و آموزش صحیح و تخصصی، ثبت نام مدرسه فوتبال است. خانواده‌ها از این طریق می‌ توانند، بزرگ‌ ترین لطف را در حق فرزندان خود کنند. با ثبت نام فرزندان از نونهالی در کلاس فوتبال در مشهد، به آن‌ها کمک می‌ کنید تا از پایه آموزش‌ فوتبال ببینند و در این میان استعدادهای نهفته‌ شان شکوفا شود. با ثبت نام در مدرسه فوتبال می‌ توانید آینده فرزندان ورزشکار خود را تامین کنید. اما پیدا کردن بهترین مدرسه فوتبال کمی مشکل است با ما همراه باشید تا شما را جهت ثبت نام مدرسه فوتبال برتر راهنمایی کنیم.

ثبت نام آنلاین مدرسه فوتبال

برای ثبت نام آنلاین مدرسه فوتبال در مشهد می توانید هم اکنون از طریق فرم ثبت نام اقدام نمایید. کافیست اطلاعات مورد نیاز فرم ثبت نام آنلاین مدرسه فوتبال باشگاه پیشگامان مشهد را تکمیل کنید و ارسال نمایید.

شرایط ثبت نام مدرسه فوتبال مشهد:

– تکمیل فرم ثبت‌نام

– رضایت‌نامه والدین

– سلامت کامل جسمی و روحی

– کپی مدارک هویتی (کارت ملی و شناسنامه)

– ۳ فیلم ۳۰ ثانیه‌ای از مهارت‌های فردی و کار تیمی فوتبال آموز (داشتن پوشش کامل ورزشی در فیلم‌ها الزامی است)

هدف از تشکیل مدارس فوتبال چیست؟

اهداف یک مدرسه‌ی فوتبالی، اهدافی والا و با ارزش است. ورزش یکی از بهترین سرگرمی‌های ممکن برای جوانان و نوجوان است. همانطور که می‌دانید فعالیت در حوزه ورزشی کمک می‌کند تا کودکان، نوجوانان و جوانانی سالم و شاد داشته باشیم. از طرفی دیگر سرگرم شدن با ورزش باعث دور شدن از خطرات موجود در این سنین می‌شود. اصلی‌ترین هدف تشکیل مدارس فوتبال کشف استعدادهای فوتبالی از سنین پایین و آموزش اصولی و ارائه تمرینات تخصصی فوتبال برای موفقیت در فوتبال می‌باشد.

دیگر اهداف تشکیل مدارس فوتبال عبارتند از:

  • زمینه سازی برای شکوفایی استعدادها
  • توسعه دادن فوتبال میان نوجوانان و جوانان
  • فراهم کردن بستری سرگرم کننده، شاد و جذاب
  • تخلیه انرژی جوانان و نوجوانان در راه صحیح
  • گسترش فرهنگ تغزیه سالم و بدن سالم
  • آموزش پایه‌، حرفه‌ای و علمی فوتبال
  • کاهش استرس و افزایش اعتماد به نفس
  • بهبود فعالیت‌های اجتماعی و مشارکتی
بهترین مدرسه فوتبال در مشهد کجاست؟

دغدغه والدینی که فرزندان ورزشکار دارند، یافتن بهترین مدرسه فوتبال و ثبت نام در نمونه‌ترین مدرسه فوتبال است. پیشنهاد ما به والدین دلسوز، مدرسه فوتبال پیشگامان است. مدرسه فوتبال پیشگامان دارای عالی‌ترین خدمات برای نونهالان، نوجوانان و جوانان است. مدرسه فوتبال پیشگامان زیر نظر متخصصین در این حوزه به استعدادیابی فوتبال مشغول می‌باشد. یکی از ویژگی‌های مدرسه پیشگامان، ارائه برنامه تغزیه فوتبال به شاگردان خود است. لازم است بدانید نونهالان پیشگامان مشهد، نوجوانان پیشگامان مشهد و جوانان پیشگامان مشهد در مسابقات متعددی شرکت کرده و مقام‌های زیادی را به دست آورده‌اند. پس با خیال راحت جهت ثبت نام مدرسه فوتبال مشهد اقدام کنید.

خدمات مدرسه فوتبال پیشگامان چیست؟

خدمات هر موسسه یا آموزشگاه با دیگری متفاوت است. اما مدرسه فوتبال پیشگامان از اصول اولیه خدمات مدارس فوتبالی پیروی می‌کند و علاوه بر آن نیز خدمات ویژه‌‌‌ای را در اختیار فوتبالیست‌های نمونه خود قرار می‌دهد. هدف اصلی مدرسه پیشگامان، کشف استعدادهای برتر فوتبال است و همواره تلاش می‌کند تا در بهترین شرایط ممکن به شاگردان خود علم تمرین، تغذیه‌ی صحیح، بازی حرفه‌ای و تاکتیکی را آموزش بدهد.

برخی خدمات تخصصی مدرسه فوتبال پیشگامان عبارتد از:

  • کلینیک استعداد پروری ویژه مدرسه پیشگامان
  • ارائه برنامه‌‌های اصلاح حرکتی و آسیب ورزشی
  • ارائه برنامه تغزیه حرفه‌ای مناسب برای فوتبال
  • مهارت موفقیت ذهن پیروز و سبک زندگی فوتبالی
  • تمرینات مهارتی تخصصی تسلط بر توپ
  • استعداد سنجی در مهارت‌های ورزشی

خدمات هر موسسه یا آموزشگاه با دیگری متفاوت است. اما مدرسه فوتبال پیشگامان از اصول اولیه خدمات مدارس فوتبالی پیروی می‌کند و علاوه بر آن نیز خدمات ویژه‌‌‌ای را در اختیار فوتبالیست‌های نمونه خود قرار می‌دهد. هدف اصلی مدرسه پیشگامان، کشف استعدادهای برتر فوتبال است و همواره تلاش می‌کند تا در بهترین شرایط ممکن به شاگردان خود علم تمرین، تغذیه‌ی صحیح، بازی حرفه‌ای و تاکتیکی را آموزش بدهد.

برخی خدمات تخصصی مدرسه فوتبال پیشگامان عبارتد از:

  • کلینیک استعداد پروری ویژه مدرسه پیشگامان
  • ارائه برنامه‌‌های اصلاح حرکتی و آسیب ورزشی
  • ارائه برنامه تغزیه حرفه‌ای مناسب برای فوتبال
  • مهارت موفقیت ذهن پیروز و سبک زندگی فوتبالی
  • تمرینات مهارتی تخصصی تسلط بر توپ
  • استعداد سنجی در مهارت‌های ورزشی
بهترین سن برای ثبت نام در مدرسه فوتبال

سن خاصی جهت ثبت نام در کلاس­های فوتبال را نمی­توان برای همه افراد تعیین کرد بلکه بهتر است با توجه به توانمندی و روحیه کودکان در این باره نظر داد. چنانچه علاقه و تلاش کودک در رفتار او نمایان باشد که از دیگر تفریحات خود برای انجام فوتبال صرفه‌نظر کند به راحتی می­تواند از ۳ سالگی در کلاس­های فوتبال استارت بازی و تمرین خود را بزند. لازم به ذکر است والدین باید توجه کنند که نباید در این سن توقع یادگیری تاکتیک­ها و تکنیک­های فوتبالی را از کودک انتظار داشته باشند، چرا که از سن ۳ تا ۸ سالگی هدف از شرکت در تمرینات و کلاس­های فوتبال بالا بردن انگیزه، ادامه روحیه ورزشی و سلامت برای شخص و همچنین  آماده شدن برای آموزش تاکتیک­های حرفه­ای فوتبال است. به منظور شرکت در کلاس­های آموزشی فوتبال می­توانید جهت تشخیص سن شروع فوتبال فرزند خود با مشاورین باشگاه فوتبال پیشگامان در ارتباط باشید.

آموزش حرفه‌ای علم تمرین

باعث افتخار است که مدرسه فوتبال پیشگامان به فکر تمامی سنینی که علاقه مند به فوتبال و خواهان ثبت نام مدرسه فوتبال مشهد هستند نیز می‌باشد. بر همین اساس تمامی ردهای سنی از نونهالان زیر ۱۴ سال، نوجوانان زیر ۱۵ سال و جوانان زیر ۱۶ سال را در مدرسه خود جای داده است. بنابراین با خاطری آسوده اقدامات اولیه لازم، جهت ثبت نام مدرسه فوتبال پیشگامان را فراهم کنید.

ویژگی مدرسه فوتبال باشگاه پیشگامان چیست؟

مدرسه فوتبال باشگاه پیشگامان مشهد از دو قسمت جدا از هم تشکیل می‌شود. این دو قسمت نیز به بخش عمومی و بخش VIP تقسیم شده‌اند.

بخش عمومی برای افرادی است که برای اولین بار به این رشته پا گذاشته‌اند و شامل تمامی آموزش‌های اولیه یا مقدماتی لازم جهت یادگیری فوتبال می‌شود. آموزش‌های مقدماتی که در گروه عمومی جای دارند نیز بر سه محور فنی، آموزش و جسمی بنا شده است. شاگردان فوتبال پس از گذراندن سه آموزش اصلی این دوره، استعدایابی می‌شوند.

بخش VIP نیز برای فوتبالیست‌هایی است که دوران مقدماتی را پشت سر گذاشته‌اند. این بخش مانند بخش عمومی بر اساس سه محور اصلی بنا شده است. محور اول این بخش مربوط به تمرینات بدنی و آمادگی جسمانی است. محور دوم آن مربوط به تمرینات فنی و یا انجام تاکتیک‌های اصولی می‌باشد. محور آخر یا سوم از بخش VIP نیز مربوط به آموزش زبان فوتبالی است. منظور از زبان فوتبالی همان اصطلاحات انگلیسی فوتبال و آموزش لغات فوتبالی می‌شود.

با ثبت نام در مدرسه فوتبال پیشگامان شما می‌توانی از مرحله اول که همان بخش مقدماتی یا عمومی است تا مرحله نهایی یا  VIP را در کنار هم در یک مدرسه داشته باشید.

چگونه در مدرسه فوتبال پیشگامان ثبت نام کنیم؟

باعث سعادت و افتخار است که مدرسه پیشگامان، انتخاب شما برای ثبت نام مدرسه فوتبال فرزندتان می‌باشد. به شما تضمین می‌دهیم که مدرسه فوتبال پیشگامان، بهترین تمرینات فوتبال را در مشهد برای فرزندان شما در نظر گرفته است.

شرایط ثبت نام مدرسه فوتبال در تمامی مدارس یکسان است. تنها کافیست کپی کارت شناسایی خود را به علاوه رضایت نامه سلامت کامل جسمی و روحی و همچنین رضایت نامه‌ای از والدین را همراه داشته باشید. لازم است بدانید پس از تکمیل فرم ثبت نام و تحویل فیلمی کوتاه از مهارت‌های فردی و فوتبالی به راحتی روند ثبت نام شما کامل شده و حالا شما فوتبالیست ویژه‌ی مدرسه فوتبال پیشگامان هستید. همچنین برای آشنایی بیشتر با مجموعه میتوانید از پیج اینستاگرام ما دیدن کنید.

گالری تصاویر مدرسه فوتبال پیشگامان مشهد

به مشاوره نیاز دارید؟